Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΩ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι την Τσικνοπέμπτη 12/2 στο χώρο του σχολείου θα ψήσουμε λόγω της ημέρας. Tα παιδιά θα έρθουν στο σχολείο ντυμένα με αποκριάτικες στολές, χωρίς τσάντες. Μετά τις 12:00 όσοι γονείς επιθυμούν μπορούν να παρευρεθούν στη μικρή μας γιορτή.

 Επίσης, ο σύλλογός μας, θα διοργανώσει αποκριάτικο πάρτι την Κυριακή 15/2 στο ξενοδοχείο Νεφέλη στη Λάμπη. Εισιτήρια θα διατίθενται στο σχολείο από τα μέλη του συλλόγου και στην είσοδο. Παρακαλούμε όσοι γονείς μπορούν να φτιάξουν κάποιο έδεσμα (γλυκό ή αλμυρό) και να το φέρουν στο πάρτι.

Ευχαριστούμε πολύ.
Σύλλογος γονέων & κηδεμόνων

Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

 
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους όσους μας βοήθησαν και
μας στήριξαν στο Χριστουγεννιάτικο παζάρι που διοργάνωσε
ο Δήμος της Κω, και ιδιαίτερα τις παρακάτω επιχειρήσεις:

ΚΡΕΟΠΩΛΕΙΟ "ΔΗΜΗΤΡΙΑ"
ΕΛΜΑ ΚΩ
ΨΗΤΟΠΩΛΕΙΟ "Ο ΛΑΜΠΡΟΣ"
τον κ. ΚΑΣΣΙΟΥ
την κα. ΒΑΣΩ ΣΑΡΑΝΤΗ

επίσης, τα στελέχη του ΔΟΠΑΒΣ για την άψογη διοργάνωση,
τους υπαλλήλους του ΔΗΜΟΥ ΚΩ
και όλους τους γονείς και τα παιδιά που και τις 2 φορές μας στήριξαν
με την παρουσία τους.

Καλές Γιορτές

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ



Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι η θέση μας στο παζάρι του Σαββάτου άλλαξε.
Θα βρισκόμαστε πίσω από το κομμωτήριο "ΈΛΕΝΑ"

Σας περιμένουμε

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων

Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2014

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ & ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΩ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι η φωτογράφηση των παιδιών
για τη σχολική χρονιά 2014 - 15, θα γίνει την Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου
στο χώρο του σχολείου.

Η τιμή του πακέτου είναι 13€ και περιλαμβάνει::
1 κορνίζα με φωτογραφία του παιδιού,
1 μεγάλη + 2 μεσαίες + 8 μικρές φωτογραφίες του παιδιού,
1 ενθύμιο λεύκωμα με τους συμμαθητές και τη δασκάλα τους και 1 ποτήρι θερμό.

Παρακαλούμε, όσοι δεν επιθυμούν να αγοράσουν αυτό το πακέτο,
να ενημερώσουν την δασκάλα τους ότι δεν επιθυμούν να φωτογραφηθούν.


Επίσης, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο σύλλογος μας θα λάβει πάλι μέρος στο παζάρι το Σάββατο 13 Δεκεμβρίου στην πλατεία Ανταγόρα.
Η θέση μας θα είναι δίπλα στην εξέδρα της φιλαρμονικής.


Ευχαριστούμε πολύ,

Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων