Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

ΤΟ ΑΠΟΚΡΙΑΤΙΚΟ ΠΑΡΤΥ ΜΑΣ!!!

15 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2015


Περάσαμε υπέροχα!!!

Τρελό ξεφάντωμα από μικρούς και μεγάλους παίζοντας και χορεύοντας στους τρελούς ρυθμούς του καρναβαλιού, παρέα με τον ΤΖΟΚΕΡ φυσικά!!!!



































Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ 
3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΩ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, ότι την Τσικνοπέμπτη 12/2 στο χώρο του σχολείου θα ψήσουμε λόγω της ημέρας. Tα παιδιά θα έρθουν στο σχολείο ντυμένα με αποκριάτικες στολές, χωρίς τσάντες. Μετά τις 12:00 όσοι γονείς επιθυμούν μπορούν να παρευρεθούν στη μικρή μας γιορτή.

 Επίσης, ο σύλλογός μας, θα διοργανώσει αποκριάτικο πάρτι την Κυριακή 15/2 στο ξενοδοχείο Νεφέλη στη Λάμπη. Εισιτήρια θα διατίθενται στο σχολείο από τα μέλη του συλλόγου και στην είσοδο. Παρακαλούμε όσοι γονείς μπορούν να φτιάξουν κάποιο έδεσμα (γλυκό ή αλμυρό) και να το φέρουν στο πάρτι.

Ευχαριστούμε πολύ.
Σύλλογος γονέων & κηδεμόνων